تیک تیک ساعت در نمایشگاه
 
سلطان احساس بابک جهانبخش
دانلود و اخبار بابک جهانبخش
 
 

بابک جهانبخش خواننده فعال و پرانرژی کشورمان که امسال پس از آلبوم جدید خود به نام "اکسیژن" و پس از برگزاری 12 سانس کنسرت بی نظیر و نیز برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف کشور وهمچنین اجرای خارج از کشور خود در استکهلم سوئد ،پس از ایام محرم و صفر در یک تجربه جدید در سالن نمایشگاههای بین المللی تهران در 4 سانس به روی صحنه رفت تا باز هم با اجراهای زیبای خود برای مخاطبانش خاطره سازی کند.

 

تیم اکسیر نوین که در خلاقیت و نوآوری در دکور صحنه شهرت خاصی در بین شرکت های کنسرت گذار کشور دارند باز هم هنر خود را به نمایش گذاشتند که این مسئله از دقایق آغازین کنسرت به چشم میخورد.

ابتدای برنامه با تیزر آلبوم جدید سعید مدرس به نام"ساحل چمخاله" که به زودی وارد بازار موسیقی خواهد شد و نیز تیزر تبلیغاتی شرکت اکسیر نوین آغاز گردید.پس از شمارش معکوس تیم نوازنده بابک جهانبخش با تشویق مکرر حضار به روی سن آمدند.

حظاتی بعد ال سی دی اصلی سالن همزمان با شروع آهنگ "اکسیژن" بابک را در حال خواندن این آهنگ  نمایش داد تا اینکه بابک  به طرز جالبی و با بالابری در پشت دکور پله ای که در گوشه ای از سالن تعبیه شده بود به روی سن آمد وبا ابراز علاقه هوادارنش روبرو شد.

بابک آهنگ های ریتمیک و شادی را برای اجراهای خود در نظر گرفته بود و دومین آهنگ خود را آهنگ "تو چشمای منی" انتخاب کرده بود.

نوبت به هنر تیم اکسیر نوین رسید.یک صندلی و چند درختچه که روی آن با برف پوشانده شد بود ونیز کلیپ های زیبایی که از ال سی دی نمایش داده می شد دکور استیج را آماده آهنگ زیبای "ای دل" ساخت.این آهنگ با احساس تکرار ناپذیر بابک به زیبایی اجرا شد.

چندی پیش صفحه های رسمی بابک با طراحی معمای بسیار جالبی ذهن طرفدارانش را مشغول کرده بود.حدس های بسیاری در مورد جواب این معما زده شد و برخی هم حدسشان درست بود.این معما و پازل جالب نام آهنگ جدید بابک به نام "منوسازم" بود که 5 بهمن ماه منتشر شد اما به خاطر عدم آمادگی برای اجرا شب دوم یعنی 6 بهمن اجرا شد.البته برخی از هوادارانی که موفق نشدند 6 بهمن در این برنامه شرکت داشته باشند به خاطر عدم اجرای این آهنگ در شب اول ناراحت بودند و به خاطر این مسئله بابک پس از توضیحاتی پیرامون این مسئله از آنها عذرخواهی کرد.

ترانه و ملودی این کار توسط خود بابک،تنظیم از کوشان حداد و میکس و مسترینگ هم توسط آرش پاکزاد انجام شده بود.این آهنگ به خاطر سبک خاصش مثل برخی کارهای وی علاوه بر اینکه مورد توجه هوادارنش قرار گرفت ، مخاطبان خاص خود را داشت .

قطعه بعدی آهنگ "باور کن" از آلبوم زندگی من بود که به زیبایی اجرا شد.

بعد از این آهنگ بابک به معرفی کاری پرداخت که همیشه آن را دلیل پیشرفت خود معرفی میکند."چی شده" اولین کار بابک بود که هیچ گاه از لیست آهنگهای اجرایی بابک حذف نشده و با هنرنمایی تیم نوازنده او از جمله قلب گروه نوازنده وی(ایلیار خسروی نوازنده درامز)و نیز هم خوانی حاضرین سالن همیشه جزء پر هیجان ترین آهنگ های اجرایی بوده است.

نوبت به آهنگی رسید که با اینکه طرفداران بسیاری داشت اما اولین بار بود در کنسرت های بابک اجرا میشد.قطعه "عذاب" از آلبوم اکسیژن نیز بسیار پر انرژی اجرا شد.

قطب اصلی آهنگ بعدی یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون بود که باصدای زیبای بابک عجین شده بود و اجرای زیبای "یه چیزی میگی" را رقم زد.

بخش اول اجرای بابک با آهنگ زیبای "منوبارون" به پایان رسید.

دقایق میانی برنامه به کلیپ هایی از تمرین کنسرت بابک و آهنگهای "عاشقم کن" و "تیک و تیک" در شب اول اجرا و "دیدنی شدی" و "انگیزه" در شب دوم اجرا اختصاص یافت تا بابک و تیم نوازنده اش پس از استراحتی کوتاه به روی سن بازگشتند.

ماکت هایی از برف به روی سن قرار داده شد و نوید آهنگی زمستانی را به هواداران میداد.قطعه ای که شب یلدای امسال در ویژه برنامه ای که به این شب اختصاص داشت پخش و منتشر شد.احساس بابک زیبایی "برف" را دو چندان کرد.

آهنگ پر طرفدار آلبوم اکسیژن یعنی "منو نگاه کن" اجرای بعدی بابک را به خودش اختصاص داد.

در ادامه آهنگهای "روزمرگی" و "راز" نیز با انرژی و احساس فوق العاده بابک اجرا شد.

سورپرایز برنامه متعلق به این بخش از اجرا بود.بار دیگر دکور برنامه تغییر کرد و این بار چند ماکت تنه درخت زمینه ساز آهنگ بعدی بابک شد."رویای شیرین" با تنظیمی متفاوت و در عین حال زیبا با صدای گرم بابک اجرا شد و در لحظات آخر با هنر مهران فرشباف(نوازنده پرکاشن) ریتم آهنگ عوض شد و خاطرات کنسرت های 89 بابک در اریکه ایرانیان دوباره احیا شد. اجرای آهنگ پر طرفدار "تیک و تیک"  آرزوی بسیاری از طرفداران بابک را برآورده ساخت.

در ادامه باز هم هنر یاشار خسروی تجلی بخش اجرای آهنگ "هذیون" شد و این قطعه نیز به زیبایی اجرا شد.

پایان بخش برنامه در هر دوشب  میکس "تا حالا شده" و "دوست دارم" و اجرای دوباره "منوبارون" و علاوه بر این قطعات اجرای قطعه جدید "منو سازم" در شب دوم بود تا باز هم این دو شب جزء خاطره ساز ترین کنسرت های بابک لقب بگیرد.

از مهمانان این 2 شب می توان به حضور :سیاوش خیرابی-یوسف تیموری-تینا آخوندی تبار-امیرحسین رستمی-بهنام دریانی(عکاس)-نسرین مقانلو-سعید مدرس-امیرمیلاد نیکزاد وحسن گوهری اشاره کرد.

تیم نوازنده بابک جهانبخش را: رضا تاجبخش (پیانو و رهبر ارکستر)، بابک ریاحی پور(گیتار باس)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، بهنام حکیم (گیتاراسپانیش و بوزوکی)، ایلیار خسروی (درامز)، مهران فرشباف (پرکاشن)، مسعود همایونی(گیتار باس) انوشیوران تقوی( کیبورد و همخوان) تشکیل می دادند.

تشکر ویژه از تلاش های بی وقفه تیم کار گردانی شرکت اکسیر نوین  با مدیریت آقای "آیدین سیمایی" که با هنر خود مکمل زیبایی های این اجرا بودند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین و با مدیریت محمد رضا خانزاده  و مدیریت اجرایی امید بهاری و مدیریت روابط عمومی پدرام امینی برگزار شد و همچنین در روزهای  14 و 15 بهمن ماه  در 4 سانس تمدید شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
سلام به وبلاگ من خوش آمدید.حتما نظر بدید خوشحال میشم.انتقادم خواستید بکنید اشکال نداره.
آخرین مطالب
شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391
تصویر روز

نقل قول از بابک:يكى از سخترين كارهاى دنيا عكس انداختن از اين وروجكهاى شيطونه مثل اين آقا آرتا يعنى كشت باباشو

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 898
بازدید کل : 34485
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1

نظر سنجی